Για να μπορέσετε να εντοπίσετε το ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ είτε να σας σταλεί ΝΕΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ μπορείτε να ακολουθήσετε ένα από τους πιο κάτω τρόπους.
 
ΤΡΟΠΟΣ 1:
Από την Κυρίως οθόνη, επέλεξε «ΣΥΝΔΕΣΗ».
 
Επιλέξτε τον σύνδεσμο που σας ενδιαφέρει.
  
  • «Ξέχασα το Όνομα Χρήστη» για να σας σταλεί το ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ και
  • «Ξέχασα τον Κωδικό Πρόσβασης» για να σας αποσταλεί ΝΕΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ στο email σας που ορίσατε.
 
Η εικόνα που ακολουθεί είναι σχετική.
 
 
 
ΤΡΟΠΟΣ 2:
Σε περίπτωση που ΑΔΥΝΑΤΕΙΤΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ τότε η Ομάδα ΑΡΙΑΔΝΗ μπορεί να σας αποστείλει νέο κωδικό πρόσβασης νοουμένου ότι ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ η ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΑΣ αλλά και του ΠΡΟΦΙΛ ΣΑΣ.
 
Συνεπώς, για σκοπούς επανέκδοσης του κωδικού πρόσβασης, παρακαλώ όπως συμπληρωθεί ο πιο κάτω πίνακας και αποσταλεί στο ariadnisupport@dits.mof.gov.cy
 
Στοιχεία Προφίλ για το οποίο επιθυμείτε επανέκδοση
ΝΕΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
Αριθμός Προφίλ (Profile ID):
 
email που καθορίστηκε κατά την δημιουργία του προφίλ:
 
Όνομα Προφίλ (Profile Name):
 
Όνομα αυτού που αιτείτε για νέο Κωδικό Πρόσβασης:
 
 
Αφού αποσταλούν τα στοιχεία και αξιολογηθεί η γνησιότητα τους, θα παραλάβετε ΝΕΟ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ στο email που καθορίστηκε στο προφίλ σας.